24. april 2007

#5 Messenger

Når man har været med i EDBens verden siden der var noget der hed "ZX Spectrum med 16 kb hukommelse" og har børn der er vokset op med b.la Pixeline og børnene næsten altid fik lov til at lege med computeren, på nær når de ville printe alle deres fine farvetegninger ud, så er messenger nok noget man ikke har kunne komme uden om.
Jeg har brugt messenger i rigtigt mange år, mest som en hurtigt kontakt til familien og venner jeg har dog også brugt det til at overtag en anden computer med fjernsupport, så jeg den vej igennem har kunne hjælpe med små problemer, der udover har jeg ikke brugt så mange af alle de andre ting som messenger kan, men kender nok lidt til det hele. Jeg er ikke så meget "på" som jeg har været, men jeg vil prøve at huske at åben den lidt mere, selvom man idag kan ligge en besked hvis man er ofline
Jeg kan findes på messenger under ldm@tdcadsl.dk

Ingen kommentarer: