31. maj 2007

Tiden løber

Her er Fars ene prinsesse :-) på dagen
Så må jeg heller se at komme igang igen, det er sådan nogle gange at tiden løber hurtigere end at man byder sig om og man kan ikke nå det hele. Den sidste måneds tid har jeg haft 2 store projekter som har taget en del af min tid.
Min yngste datter blev konfirmeret og i den anledning lejet vi en bondegård på Vestsjælland, hvor gæsterne også kunne overnatte, så det blev en virkelig god fest som varet hele weekenden.


Her er vi ved malerklemmen ved Borup sammen med Svigermor & Svigerfar
Det anden projekt er en Hobby 610 af lidt ældre dato, som lige skulle havde plader på og lidt rengøring og så har vi også fået os en campingvogn med god plads til en billig pris.
Vi har før ligget som fastlægger på Feddet Camping i 10 år, men har holdt en pause på 7 år og nu vil vi prøve at køre lidt rundt i landet så kan vi jo også dyrke vores hobby geocaching. Vi har prøvet ligget campingvognen ved Storebælt camping her i Pinsen og den bestod

2 kommentarer:

Hanne Ougaard sagde ...

Hej Leif.
Din datter ser vel nok sød ud!
Men egentlig ville jeg bare skrive tillykke med løsningen af "Agent G@ og truslen mod de danske kronjuveler". Jeg har ikke haft tid til at se nærmere på opgaven, bla fordi jeg i denne uge passer barnebarn, når jeg ikke er på arbejde.
Det er noget af en udfordring, at der findes en cache, hvor man optræder i cachebeskrivelsen!
Mange hilsner Hanne

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.